درآمد  از بازار سرویس‌های ابری

گوگل و مایکروسافت و آمازون روزبه‌روز سهم بیشتری از بازار سرویس‌های ابری را به‌خود اختصاص می‌دهند؛ فرایندی که موجب افزایش روزافزون درآمد آن‌ها شده است.

 
 

درحال‌حاضر، گوگل و مایکروسافت و آمازون به‌عنوان سه شرکت بزرگ حاضر در دنیای فناوری شناخته می‌شوند. در سال‌های اخیر، این شرکت‌ها تمرکز ویژه‌ای بر بازار زیرساخت‌ ابری کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که اکنون بیشترین سهم را در این بازار به‌خود اختصاص داده‌اند و به‌عنوان سه غول بزرگ فناوری ابری شناخته می‌شوند.

درآمدی که گوگل و آمازون و مایکروسافت از بازار زیرساخت ابری در چارک مالی اخیر به‌دست آورده‌اند، در نوع خود درخورتوجه است. این درآمد درمجموع حدود 22 میلیارد دلار اعلام شده است که درمقایسه‌با سال گذشته، افزایش تقریبا 6 میلیارد دلاری را نشان می‌دهد. براساس دیدگاه کارشناسان گروه Synergy Research، نرخ اجرای کل بازار زیرساخت ابری در ماه جاری نیز حدود 100 میلیارد دلار اعلام شده است. این نخستین‌بار است که بازار نوپای مذکور چنین رقمی را تجربه می‌کند.

سهم هریک از شرکت‌های گوگل و مایکروسافت و آمازون در بازار زیرساخت ابری با یکدیگر متفاوت است؛ تفاوتی که ازطریق اعداد و ارقام آشکار می‌شود و درادامه، به آن اشاره خواهیم کرد؛ اما پیش از پرداختن به این موضوع، بهتر است چند نکته را مدنظر قرار دهیم. نخست آنکه گوگل در چارک مالی اخیر، به درآمدهای ابری خود اشاره‌ی دقیقی نکرده است؛ بنابراین، برای بررسی سهم این شرکت از بازار زیرساخت ابری باید به اطلاعات آماری چارک مالی گذشته گوگل مراجعه کرد.

گفتنی است گوگل درآمد بخش زیرساخت ابری را با درآمد بخش «نرم‌افزار به‌عنوان سرویس» یا همان درآمد حاصل از اجاره‌ی نرم‌افزارهای انحصاری خود ترکیب و رقم واحدی را در گزارش‌های مالی خود ثبت می‌کند. این در حالی است که مایکروسافت برای ثبت درآمد مربوط به اجاره‌ی نرم‌افزارهای اختصاصی‌اش، بخش جداگانه‌ای در گزارش‌های مالی در نظر می‌گیرد؛ به‌همین‌دلیل، تعیین دقیق این موضوع تا حدی دشوار به‌نظر می‌رسد که هرکدام از سه شرکت مذکور به‌طور جداگانه چه درآمدی از بازار زیرساخت ابری دارند و سهم آن‌ها از این بازار چقدر است؛ هرچند این موضوع تخمین‌زدنی است. با این توضیح، می‌توان به سهم گوگل و مایکروسافت و آمازون از بازار زیرساخت و سرویس ابری نگاهی انداخت.


بازار ابری بازار ,ابری ,زیرساخت ,درآمد ,مایکروسافت ,گوگل ,از بازار ,بازار زیرساخت ,زیرساخت ابری ,و مایکروسافت ,و آمازونمنبع

انواع تبلیغات در فضای ابری

موثرترین روشهای تبلیغاتی در فضای ابری

چگونه در فضای ابری تبلیغات کنیم؟

گزارش IDC درباره بازار فضای ابری

رایانش ابری چیست؟

ورود هواوی به بازار ابری

درآمد از بازار سرویس‌های ابری

مشخصات

آخرین جستجو ها

وب سایت اختصاصی هاشم غفاری حرف اخر مای لرن آریاسازه دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ❣پادشاه عشق/ senator love❣ باور و موفقیت دلفین تعمیر موبایل | آموزش تعمیر موبایل | قطعات موبایل ادبی